Annons:
Etiketttips
Läst 1275 ggr
sting
2017-01-17 18:47

Vilken modell?

Hejsan! Står och väljer mellan en iPad air 2 eller en iPad retina mini 2 och vet egentligen inte vilken jag ska slå till på…. Gillar minin för att den är så liten och smidig och kommer fungera bra till det jag vill ha den till(ofta på språng, därav smidigt att den är lite mindre) Men är lite rädd att det är dumt att ta en äldre modell… Någon annan Version än just retina 2 är inte aktuell då jag inte fått samma känsla av de "nyare" utan då köper jag hellre iPad air 2istället…. Vad skulle ni ha valt? Blir en mini för liten? Är den modellen jag tittat på för långt efter och kommer att bli långsam och laggig inom en snar framtid? Jag kommer mestadels att kolla lite film/surfa när jag åker tåg och göra lite bankärenden på den. Men även lyssna på ljudbok. Gör jag något större så plockar jag väl fram datorn istället😊

Annons:
Niklas
2017-01-18 10:18
#1

Jag har en iPad mini 4 som jag är jättenöjd med. Vad är det för känsla du inte gillar med dem? Generellt kan man säga att ju nyare modell du väljer, desto längre kommer den att kännas aktuell.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Upp till toppen
Annons: