Annons:
Etiketttillbehör
Läst 1764 ggr
CamillaS
1/27/17, 10:49 PM

Vilket tangentbord skulle ni rekommendera?

Nu har jag också blivit en stolt iPad ägare till en pro 9,7 så härligt! Går nu i funderingar på vilket tangentbord som skulle passa bra till den, vad har ni för tangentbord som ni skulle rekommendera?

Annons:
kissidor
1/28/17, 3:13 PM
#1

det beror lite på om du är helt inne på att du vill ha ett tangentbordsfodral eller en tangentbordsdocka som är specifikt till för just din platta. om du istället kan se en poäng med att inte låsa dig till det utan ha ett tangentbord som fungerar med flera enheter så kan jag verkligen rekommendera detta: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1525270

Värd på Mobiltelefoner och Android

CamillaS
1/29/17, 12:09 PM
#2

#1 Jag vet inte riktigt vilken sort jag är ute efter men förslag är alltid bra att titta på. :)

Niklas
1/30/17, 10:34 AM
#3

Jag använder Apples Magic Keyboard. Det passar mig perfekt.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

CamillaS
2/2/17, 10:48 PM
#4

Tack för svaret Niklas. Just nu finns det inte riktigt pengar att spendera på ett dyrt tangentbord, men man kan ju alltid spana in vad som finns endå tills dagen kommer då jag har råd med det. 😊

Niklas
2/3/17, 10:11 AM
#5

#4: Logitech har väldigt uppskrivna tangentbord som kostar ungefär hälften så mycket. :-)


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

CamillaS
2/3/17, 5:11 PM
#6

Tack för tipset! 👍

Annons:
Kefa
9/21/17, 5:24 AM
#7

Köpte ett Bluetooth tangentbord hos Kjell & Co för 199 fungerar jättebra till min pro.

Upp till toppen
Annons: