Annons:
Etikettappar
Läst 2813 ggr
CamillaS
2017-02-07 23:57

Bra kalender app?

Är det någon som vet någon bra kalender app? Den kalendern som följde med i ipaden verkar inge bra.

Annons:
adress
2017-02-08 11:09
#1

Den bästa för iPad och iPhone enligt mig. Synkar automatiskt mellan enheterna och även Apple om man vill. Week Calendar for iPad av WeekCal B.V. https://appsto.re/se/dei4z.i

Människan är en konstig växt. Roten uppåt - och blana neråt.
Mac användare sedan 1985 - alla varianter av Apple.
Ha en bra dag. Bosse

Niklas
2017-02-08 13:48
#2

#0: Har du några särskilda krav eller önskemål på appen?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

CamillaS
2017-02-08 17:59
#3

#1 Tack för tipset, ska kolla på den.
#2 Inget krav, men vore roligt om man kunde handskriva in sina händelser med apple pennan.
Annars gillar jag kalenderns som finns i min Samsung galaxy s7. Väldigt bra översikt över vad man har skrivit in. Alltså man måste inte klicka in sig på händelsen för att se vad det står. Ok man får inte se hela ordet om det är långt men man kan iaf se vad det står på ett ungefär.
Så ja vill ha en kalender där man ser allting som man skrivit in. :)
Hoppas du förstår mitt luddiga svar. ;)

kissidor
2017-02-09 10:15
#4

eftersom det inte är bara apple-enheter du har som ska synkas så skulle jag ha velat rekommendera att du använder googles kalender. men tyvärr finns inte den för iPad än iaf, utan endast för iPhone - så den går ju att ladda ner men det ser inte klokt ut när du använder den på en iPad. jag tycker fortfarande att det är en alldeles utmärkt kalender med avseende på åtkomlighet och synkning, därför föreslår jag istället att du använder den på din s7:a och ev dator, och sen kan du kolla i app store efter kalendrar som är anpassade för iPad och som du tycker ser bra ut layoutmässigt - och som kan Synka googles kalender

Värd på Mobiltelefoner och Android

CamillaS
2017-02-09 12:55
#5

#4 Tack för det tipset, det måste jag kolla upp!

Upp till toppen
Annons: