Annons:
Etiketttips
Läst 1040 ggr
Nanna70
9/7/17, 3:35 PM

Vilka iPad finns i rose gold och med simkort?

Jag ska köpa en iPad men vet inte vilken. Det behövs inte så stort minne tror jag för jag ska inte lagra bilder och sånt på den. Jag ska använda den att kolla film, svtplay mm. samt att ha mina stickmönster på när jag åker på stickcaféer. I nuläget använder jag min iphone 6S till allt detta vilket blir lite smått. Helst vill jag ha en i rose gold men vilka iPads finns i den färgen? I andra hand vill jag ha en i silver. Funkar alla modeller med simkort? Vad rekommenderar ni mig?

Titta gärna in på min Blogg: www.annasnyablogg.blogg.se

Med vänlig hälsning,

Anna

Annons:
Niklas
9/7/17, 4:53 PM
#1

De iPad som finns i Rose Gold är iPad Pro. https://www.apple.com/se/shop/buy-ipad/ipad-pro Alla modeller finns däremot i silver. Jag rekommenderar vanliga iPad 9.7. https://www.apple.com/se/ipad-9.7 Alla modeller går att välja med eller utan sim-kort. Fråga gärna om det är något mer du undrar.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Nanna70
9/7/17, 7:20 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#2

Tack och jag har faktiskt en fråga till: Det blev en iPad 9,7" 32GB. Jag har hört att ipad 9,7 är samma som ipad air, eller åtminstone har samma mått? Stämmer det? Jag köpte nämligen nu ett "Ipad Air 2 Smart Case" och den verkar ju passa. Och det står att den är till 9,7". Men vad tror du, vågar man lita på att den sitter som den ska?

Titta gärna in på min Blogg: www.annasnyablogg.blogg.se

Med vänlig hälsning,

Anna

Niklas
9/8/17, 9:04 AM
#3

Kul. Du kommer säkert att bli nöjd med den. Enligt vad jag kan se är iPad 9.7 lika tjock som iPad Air men 1,4 millimeter tjockare än iPad Air 2. Hur greppar skalet om kanten på iPad?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Nanna70
9/8/17, 2:54 PM
#4

Tack! Okej synd för den verkar faktiskt inte greppa helt bra. Man märker att ipaden liksom åker upp ur skalet hela tiden. Jag får nog lämna tillbaka den iallafall. Vet du om just den här modellen av skydd även finns till ipad 9,7? Det verkar svårt att hitta snygga och funktionella skydd till just den modellen. Tips tas tacksamt emot😊

Titta gärna in på min Blogg: www.annasnyablogg.blogg.se

Med vänlig hälsning,

Anna

Nanna70
9/9/17, 3:15 PM
#6

Tack!

Titta gärna in på min Blogg: www.annasnyablogg.blogg.se

Med vänlig hälsning,

Anna

Annons:
Upp till toppen
Annons: