Annons:
Etikettappar
Läst 4244 ggr
mariannele
2017-03-13 20:58

Bokföringsapp

Har någon ett förslag på en enklare bokföringsapp. Vanlig personlig bokföring. Där man kan bokföra inkomster, utgifter, inköp, vara. Att kunna precisera, separera de olika posterna samt skriva ut. 

Helst gratis eller en lägre kostnad. Inget med en månadskostnad.

Mariannele

Annons:
Niklas
2017-03-14 12:05
#1

Det har jag också letat efter utan att hitta något bra.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

adress
2017-03-14 15:58
#2

Kanske denna ? WREBIT av Wrebit https://appsto.re/se/ri8w-.i

Människan är en konstig växt. Roten uppåt - och blana neråt.
Mac användare sedan 1985 - alla varianter av Apple.
Ha en bra dag. Bosse

Niklas
2017-03-14 16:42
#3

Intressant, men jag förstår inte hur de tjänar pengar på appen. Det gör mig lite fundersam.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Wrebit
2017-05-19 14:55
#4

Hej!

Vad roligt att du (adress) tipsat om Wrebit.

Vi är Sveriges enda kompletta bokförings- och faktureringssystem till mobil/surfplatta. Programmet lämpar sig bäst för småföretagare med kontantmetoden och kräver inga förkunskaper.

Priset är 99 kr/mån, eller 999 kr/år (ex.moms). Appen är gratis att ladda ned, men för att få tillgång till funktionerna krävs betalning. Vi erbjuder 14 dagar gratis.

Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar! (support@wrebit.se, eller här i forumet).

Önskar alla en trevlig helg!

Med vänliga hälsningar,

Wrebit genom Evelina

mariannele
2017-08-12 12:35
#5

Tack för förslag. Tyvärr inte vad jag sökte. En måttlig initialkostnad kan jag tänka mig men inga andra avgifter.

Effie
2017-09-07 15:52
#6

En vanlig kassaboksapp? För räkningar, inkomster, utgifter, konton…? Jag använder en som heter HomeBudget (som man kan testa gratis. Jag minns inte var gränsen gick för att betala, men det var en engångssumma).  Utskrifter…man kan exportera rapporter I Excel-format, om det räcker.


Visst går det. Om inte annat, så går det galet

Annons:
Upp till toppen
Annons: