Annons:
Etikettövrigt
Läst 824 ggr
Ellrose
2017-03-13 22:48

Snälla hjälp mig

Hej. På min skola så har vi iPads att låna. Jag har svårt dyslexi och använder en av dom varje dag i skolan. Men nu har jag varit sjuk och borta från skolan i någon vecka. Och idag när jag skulle sätta igång iPaden så har någon utan att säga det till andra typ som lärarna, mig mm ändrat kod och den har då när vi försökt ta oss in på den med koden vi hade innan så har den blivit Avaktiverad. Och vi kommer inte in på den igen. Nu till min fråga hur gör jag så att den funkar igen????? Det är en iPad som jag tror är ungefär mellan 5-7 år och jag vet inte vad den har för nummer. Jag har haft iPaden i 4 år på skolan. Så vet du /ni något sätt som får den att fungera säg gärna till det skulle vara guld värt. ☺☺☺☺

( Ellrose Hamsteruppfödning)

Annons:
Loris M
2017-03-13 22:53
#1

Prata med IT-ansvarig på skolan i morgon, eller lärare. 

Edit. ser nu att du varit borta från skolan, men du kanske kan be någon närstående ta ipaden till skolan och be om hjälp,  om du inte klarar att ta dig dit. Förstår inte om du fortfarande är hemma och sjuk eller har varit i skolan.

Ellrose
2017-03-14 09:30
#2

Hej. Jag har kommit tillbaka till skolan. Efter att ha varit sjuk. Och vi har en IT ansvarig men tyvärr så sitter han inte på min skola utan på huvudskolan då jag går på en filial.

( Ellrose Hamsteruppfödning)

Upp till toppen
Annons: