Annons:
Etiketttillbehör
Läst 2999 ggr
Cessy
1/16/18, 9:18 PM

AirPods

Köpte airpods till min padda innan jul men de var ju slut hos apple. Idag kom de äntligen. Jag var ju lite orolig att jag kastat pengarna i sjön då jag normalt sett inte kan ha in-ear hörlurar, men dessa såg så annorlunda ut i formen att jag vågade chansa, för det skulle vara så sjukt nimnt att få bli trådlös. Hatar allt trassel med hörlurssladdar.

Tog ut dem o tänkte men hur kopplar jag in dem till paddan? Googlade - jaha - öppna fodralet o håll det framför paddan o klicka på anslut - klart! Har för första gången haft hörlurar på mig i ett par timmar o kollat hur det låter med spotify, med storytel, att titta på film via Netflix o.s.v. o det känns nästan inte att man har dem på sig o så just det där att jag faktiskt kan ha dem trots att jag normalt sett kan ha in-ear o så då inte en enda dj--la sladd att trassla in sig i - Jag är kär😍

Annons:
Cessy
1/16/18, 10:41 PM
#1

sista meningen ska givetvis vara "trots att jag normalt sett INTE kan ha in-ear", men det är för sent att editera in ordet inte när jag såg missen.

Niklas
1/17/18, 1:24 PM
#2

Kul. Grattis!


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Cessy
1/18/18, 11:42 AM
#3

Mina första paddor (mini2 o mini4) har jag ju haft sådan enastående tur att jag har vunnit dessa o när det gäller plattor så har det ju i mitt huvud aldrig varit en fråga annat än att jag ska ha en padda. Men i min mans ögon är allt från apple bara onödigt dyrt o det gör ju att jag hade en väldigt lång tvekan innan jag tog steget o köpte min iPad 10,5 Pro. Men då jag tagit det steget o blivit så imponerad av den så blev ju steget närmare att känna - om nu den fungerar så så pass bra för mig så kanske de där hörlurarna ändå kan ge mig min efterlängtade frihet från sladdar. När då de fungerar så fantastiskt "lätt" som AirPod gör att koppla ihop med mina paddor, så blir jag liksom allt mer impad över hur väl allt är synkroniserat med vartannat att jag t.o.m. börjar överväga att nästa mobil kanske ändå blir en iPhone, för då kan jag använda lurarna till den också. Fast till det steget är det ändå lite längre o jag har ändå förhoppningsvis minst 1 år kvar med min nuvarande mobil (den är 1 år gammal nu) o om jag har tur upp till 2 år, så jag har lite tid på mig o fundera om jag verkligen ska ta det steget eller inte. Men smidigheten med att få både mobil o paddor sammankopplade med varandra är faktiskt rätt lockande när nu allt verkar fungerar så nimmt  ihop.

Niklas
1/18/18, 5:32 PM
#4

De som säger att Apples prylar är dyra är ofta okunniga. Det går inte att jämföra dem komponent för komponent med andras prylar och avgöra om de är prisvärda eller inte. Jag har inte haft några datorer lika länge som Apples och jag har aldrig blivit så imponerad som av Apples ekosystem kring deras prylar. Det bara fungerar och det sparar massor av tid.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Upp till toppen
Annons: