Annons:
Etikettövrigt
Läst 1065 ggr
TrevligTjej94
4/26/18, 8:37 PM

Fördel att ha IPad och iphone?

Ni som har både iPad och iPhone tycker ni att det är någon fördel att ha båda? Jag har alltid haft iphone, 3G, 4 och min senaste var en 5S, idag har jag dock Samsung. Tyckte inte de var någon direkt fördel att ha iphone och iPad tidigare förutom apparna, men det har ju hänt en del sen dess. Är egentligen mest sugen på en iphone då de flesta jag känner har iphone, gillar dock Samsung då de slopat hemknappen helt, den gick nämligen sönder på min 5s..

/// TrevligTjej94 🌺

Annons:
Niklas
4/27/18, 8:46 AM
#1

Det beror på hur du använder dem. Har du inte behov av att ha samma appar och Synka data mellan dem kanske det inte är någon poäng för dig att ha iPhone.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

kissidor
4/28/18, 9:04 AM
#2

jag har både iPads och androidplattor men använder endast androidtelefoner.  jag använder mina plattor för spel, surf och mediakonsumtion, och telefonen är min trogna medhjälpare och allt i allo 🙂. Med det användandet tycker jag inte det är nån jättegrej att telefonen samspelar lite bättre med androidplattorna precis som iPhone gör med iPad, det är inte så att jag sitter och stönar och stånkar när jag använder en iPad över att den inte synkar mina mess till exempel - åtminstone gör jag det bara väldigt sällan i såfall 😃.

Men däremot tycker jag du ska köpa en iPhone om det är det du vill - givetvis inte för att de flesta du känner har det, utan om det är det du vill ha. För hemknappen behöver du ju inte oroa dig för, den är ju inte mekanisk längre från och med iPhone 7 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

kissidor
4/28/18, 9:07 AM
#3

Sen är det ju så att alla googles appar finns ju till iOS också, så väljer du att använda till exempel chrome, google foto och google drive i din iPad också så kommer du ju åt ganska mycket från telefonen även om du fortsätter köra android.

Värd på Mobiltelefoner och Android

DesK
5/31/18, 7:50 PM
#4

Jag skaffade mig en iPhone 6s tidigare iår och ångrar mig inte. Det är så smidigt att jag kommer åt allt från både min lur och min padda. Jag kör chrome, google foto och google drive och använder iCloud till säkerhetsuppdateringar. Det funkar lätt och smidigt för mig och gör att jag i stort sett aldrig öppnar min stationära dator. Så det är precis som kissidor säger, lite av en smaksak och lite beroende av hur du jobbar med dina olika enheter.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Upp till toppen
Annons: