Annons:
Etikettinställningar
Läst 1680 ggr
DesK
2018-06-19 20:59

Tömma/rensa/blåsa iPad4

Så är det dags att rensa/tömma/blåsa min gamla ipad4 Hur gör jag det på bästa sätt? Minns att dottern och jag fick lite problem med våra konton, när hon tog över min första iPad. Så alla tips mottages tacksamt.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Annons:
Niklas
2018-06-19 22:45
#1

Så länge som du har koll på dina koder och lösenord ska det inte vara något problem. Gå till Inställningar > Allmänt > Nollställ > Nollställ allt innehåll och alla inställningar. Den kommer att fråga efter de lösenord du behöver. Om du redan har kommit igång med din nya iPad behöver du nig inte bry dig om att Säkerhetskopiera den först. Annars kan det vara bra att börja med det.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

DesK
2018-06-20 19:46
#2

Tack Niklas! Försäljaren påstod att jag måste blåsa den gamla iPaden med hjälp av en dator. Istället för att fråga varför mm där, tänkte jag att jag säkert får bättre svar här 🙂

Nu är jag igång med den nya iPaden, det enda som jag inte får att funka är Bluefire Reader, som jag använder för att öppna och läsa e-böcker, som jag har lånat på biblioteket. Jag gör som jag alltid gjorde med den gamla iPaden, men får bara ett konstigt felmeddelande 🤔

F ö blev den första glada överraskningen att den nya iPaden är så mycket lättare 🙂 grymt bra skärm och snabb så innivassen. Riktigt trevligt med appen Filer. Finns säkert massor av fler bra och roliga fördelar med den här lilla godingen 🙂

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Niklas
2018-06-20 22:13
#3

#2: Vad säger felmeddelandet?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

DesK
2018-06-20 22:20
#4

”EAUT_BAD_DEVICE_-KEY_OR_PKCS12”

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Niklas
2018-06-21 05:59
#5

Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

DesK
2018-06-21 08:42
#6

Tack Niklas, det löste problemet🙂

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Annons:
Upp till toppen
Annons: