Appar

FaceTime

2019-02-26 17:50 #0 av: VoxBauers

Videosamtal bryts efter en kort stund på en IPad Air 2.
(Bekants IPad)

Wi-fi fungerar som det ska. Ipaden uppdaterad med senaste iOS. Provat att stänga av FaceTime i inställningar och starta om det. Slängt ut appen och laddat ner den igen.
Samma problem finns kvar.
Vad göra?

                                                               www.voxbauers.weebly.com                                                                  www.cornishrex.se

Anmäl
2019-02-27 12:25 #1 av: adress

Kan detta vara ngt ?
https://support.apple.com/sv-se/HT204168

Anmäl
2019-02-27 15:54 #2 av: Niklas

Spontant hade jag gissat på uppkopplingen. Har du provat med ett annat trådlöst nät?

Vänliga hälsningar, Niklas
» Förbättra din engelska på iFokus systernätverk, Savvity 🎈.

Anmäl
2019-02-27 22:39 #3 av: VoxBauers

#1 Kollat den sidan men inte hittat något som hjälpt.

#2 Japp, men samma problem ändå med paddan.

                                                               www.voxbauers.weebly.com                                                                  www.cornishrex.se

Anmäl
2019-03-05 12:26 #4 av: Niklas

Har du någon annan iOS-enhet du kan prova på samma nät?

Vänliga hälsningar, Niklas
» Förbättra din engelska på iFokus systernätverk, Savvity 🎈.

Anmäl
2019-03-05 14:53 #5 av: VoxBauers

#4 Ja. testade med andra enheter på samma nätverk och de fungerade felfritt.

Nu testade jag att uppdatera ICloud ID åt min bekant och startade om ipaden så nu har det fungerat en dag. Men vi får se hur länge det håller i sig. Peppar, peppar...

                                                               www.voxbauers.weebly.com                                                                  www.cornishrex.se

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.