iPad iFokus

iPad

Etikettspel
Läst 2405 ggr
Jamie+Engla
1

Yay, min iPad har startat igen!

Efter ett halvår har min iPad 2 äntligen startat! Efter många besök hos Apple butiker och massa fixande funkar den igen :) Så jag har kunnat spela mitt favoritspel på IPad igen! Dragonvale! Gud va många drakar jag har missat och många nya har kommit! Ska bli roligt att komma igång igen. Ser också att jag bara har en vän kvar! =-O Så har du dragonvale lägg gärna till mig! ENGLAPENGLABUS heter jag.. Apple världen är återigen öppnad för mig!

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Niklas
0

Grattis! Vad var det som var fel på den?

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

[Jens]
0

Ett halvår! Jösses … kan man vänta så länge? .. som sagt så frågade Niklas om felet och jag är nyfiken också!

Jamie+Engla
0

Det hade blivit ett tekniskt fel, de fick öppna hela grejen och göra om allt från början. Men innan de fatta vad som var felet hade de öppnat den 3 gånger och startat om den flera. Fick tillbaka den för 1 månad sedan, men då fanns det inget tangentbord på den XD Tur att jag inte har något annat från apple, hade blivit tokig!!

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

[kissidor]
1

det är ju dock inte ett allmänt problem med apple-produkter🙂. du hade väl otur med den där bara och det finns väl folk som varit med om liknande för alla märken. och om du tittar på min signatur så förstår du att jag inte säger det för att jag är en apple fangirl 😃. bra att du kan spela ditt favvospel igen iaf - jag skulle verkligen inte gilla att bli av med hayday tex 😊

[Jens]
3

Ja, det är verkligen otur att det ska behöva ta så lång tid att fixa en telefon, dator eller platta. Det är verkligen ovanligt men jag måste berömma Apple för deras snabba support.

I torsdag när jag skulle uppdatera min iPhone 5 så blev det knas. Gjorde en beställning på att de skulle fixa den och tänkte att herregud, jag kommer vara utan telefon i evigheter men det stod så här: Efter 24 timmar hämtas telefonen och inom 7 dagar så får du tillbaka din telefon eller ersätts med en ny.

Haha, tänkte jag eftersom jag bor 5 mil utanför Göteborg och hur ska de hinna med allt? Apple service ligger i Malmö och i Stockholm.

Nåväl, dagen efter kom de och hämtade min telefon (UPS) och jag fick ta fram en gammal telefon och räknade ut att enligt dem så skulle jag få den på torsdag (som idag) efter 7 dagar. Igår kom telefonen tillbaka och allt var fixat! Helt otroligt vad snabbt det gick!! =)

Vad var felet? Det stod inget om det men det omfattade deras s.k garanti i alla fall. Det blev alltså knas i uppladdning av det nya operativsystemet och jag kunde inte komma ur det på något sätt.

Nu har jag iOS 7 på både telefonen och plattan vilket känns skönt.