iPad iFokus

iPad

Etikett: nyheter
Läst 2005 ggr
[Jens]
1

Rymdgrå är iPads nya färg

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Både iPhone 5S och nya iPod har visats i färgen rymdgrå och nu har australiensaren Sony Dickson läckt många högupplösta bilder på den kommande iPad, och det visar sig att även den kommer finnas i färgen rymdgrå. http://sonnydickson.com/2013/09/25/hands-ipad-5-space-gray-silver/

[kissidor]
0

grått är nice 🙂

[Jens]
1

Jag tror jag måste vara lite färgblind i det här läget för jag har det lite svårt att se skillnad på dagens färg och rymdgrå. Behöver nog se dem bredvid varandra. Så dagens iPad färg är silvergrå?

DesK
0

Hmm jag ser heller ingen skillnad 🤔

/Désirée

Niklas
0

Rymdgrå är mörkare än dagens färg.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

[Jens]
0

Ja jag har förstått det men tycker mig ha svårt att se det utifrån bilderna som visas via länken.

Niklas
0

Bilderna är nog inte tagna av några proffs. 🙂

Niklas
0

På Apples bilder syns det mycket tydligare.

iPhone 5S

[Jens]
0

Ja, där var det verkligen skillnad men jag gillar det ljusa så jag skulle nog köpa en till i ljus färg.

[kissidor]
0

Jag bara älskar mörkgrått dock, det låter kanske koko men det är faktiskt min absoluta favoritfärg :-)

[Jens]
0

Inget konstigt att tycka att det är sin favoritfärg men jag skulle nog inte föredra min favoritfärg på en iPad: Orange. 🙂

[kissidor]
0

jag föredrar nog mörkgrått på allt utom möjligen tapeter tror jag 😃. men en riktigt mättad mörk orange vore väl trevligt som case/cover 🙂 ?

[Jens]
0

Ja, det är inte så dumt med en case/cover i orange. Absolut!