Rymdgrå är iPads nya färg
Både iPhone 5S och nya iPod har visats i färgen rymdgrå och nu har australiensaren Sony Dickson läckt många högupplösta bilder på den kommande iPad, och det visar sig att även den kommer finnas i färgen rymdgrå. http://sonnydickson.com/2013/09/25/hands-ipad-5-space-gray-silver/
grått är nice 🙂
Jag tror jag måste vara lite färgblind i det här läget för jag har det lite svårt att se skillnad på dagens färg och rymdgrå. Behöver nog se dem bredvid varandra. Så dagens iPad färg är silvergrå?
Hmm jag ser heller ingen skillnad 🤔
/Désirée
Rymdgrå är mörkare än dagens färg.
Ja jag har förstått det men tycker mig ha svårt att se det utifrån bilderna som visas via länken.
Bilderna är nog inte tagna av några proffs. 🙂
På Apples bilder syns det mycket tydligare.
Ja, där var det verkligen skillnad men jag gillar det ljusa så jag skulle nog köpa en till i ljus färg.
Jag bara älskar mörkgrått dock, det låter kanske koko men det är faktiskt min absoluta favoritfärg :-)
Inget konstigt att tycka att det är sin favoritfärg men jag skulle nog inte föredra min favoritfärg på en iPad: Orange. 🙂
jag föredrar nog mörkgrått på allt utom möjligen tapeter tror jag 😃. men en riktigt mättad mörk orange vore väl trevligt som case/cover 🙂 ?
Ja, det är inte så dumt med en case/cover i orange. Absolut!