iWork, iPhoto och iMovie kommer bli gratis!
Idag under Apples event så berättade de att Keynote, Numbers, Pages, iPhoto och iMovie kommer vara gratis för nya kunder framöver.
iWork-apparna för iPad är riktigt bra.
Ja, de är verkligen det. 🙂
Jag använder dem gärna mer än word, excel. Keynote är det som jag inte använder så vansinnigt mycket men borde kanske göra det? Har inte haft nytta av Keynote riktigt ännu. Jag har sett att du använder det när du ska skriva anteckningar men undrar varför du inte använder t ex Anteckningar istället?
iPhoto ser jag som en självklarhet att ha om man tar mycket bilder. iMovie har jag pillat lite med men inte mycket mer än så.
Inte Keynote till anteckningar, men däremot för att göra exempelvis demonstrationsfilmer. Till anteckningar använder jag Editorial. Den är helt oslagbar. Min bästa iOS-app alla kategorier hittills.
Pages kostade 75kr … Ja alldeles nyligen. När skulle det bli gratis?
Det är för nya kunder det kommer att vara gratis. Jag har inte hört något om att det kommer att bli gratis att köpa det i App Store om man har äldre enheter också. Är det någon som vet?
Vad menas med nya kunder? Är det hur gammal enheten är? När man köpte den? När man sighnade upp sig..? Vad?
Köp av nya i-prylar. Som jag uppfattade det på Apples presentation rör det inte oss som redan har iPhone, iPad och iPod.