iPad iFokus

iPad

Etikettövrigt
Läst 2211 ggr
Bribul
0

Ipad eller laptop

Funkar det att ha en seg laptop och en ipad5 eller ska man glömma ipaden och köpa ny laptop?

[kissidor]
2

det beror helt på vad du behöver kunna göra, många av oss använder våra datorer allt mindre och surfplattan allt mer, om du inte har några speciella behov kanske du rentav kan skippa laptopen 😉

[Jens]
0

Det finns inte mycket mer att tillägga än det kissidor har sagt. =)

Bribul
0

Jag tänkte det också. Tack!

[Jens]
2

Själv är jag helt såld på ipad. Den har verkligen tagit över alla mina datorer hemma även om vissa är riktigt bra så nöjer jag mig med en ipad. Fantastisk maskin men däremot så är det bra att ha ett tangenbord till det och väska.

DesK
2

Jag säger ungefär lika som Jens. Min iPad är den dator jag använder i särklass mest och jag kommer inte köpa mig någon fler laptop. Det enda jag har köpt till min iPad är ett tangentbord, för i vissa lägen går det smidigare att skriva med ett fysiskt tangentbord 🙂 Jag läser också en hel del böcker på paddan, vilket är helt oslagbart, man behöver ju inte ens tända lyset, utan kan ha ren mysbelysning, när man läser på paddan 🙂

/Désirée

Niklas
1

Jag har en MacBook Pro med retinaskärm från i år och en Mac Mini från förra året. Trots det använder jag till 99 procent iPad. Både privat och för jobb. Som Jens och DesK har jag ett löst tangentbord och ett vinklingsbart bordsställ (Satechi R1) så att det är lätt att nå skärmen.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

[Jens]
2

Var köpte du den Niklas? Alltså Satechi R1 ?

Niklas
2

#7: Efter mycket om och men dök den upp på Amazon i England. Jag fick vänta länge.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning