Uppdatera iPad 2 till iOS 7 eller inte?
Går det att uppdatera en ipad 2 till ios5 ???????????
#1 okej hur gör jag det då?
det beror på, vilken iOS-version har du nu? om du har iOS 4 måste du ansluta till datorn och göra det genom iTunes och det vet jag inte ett klyk om hur det funkar då jag inte haft iPad förrän i år. men det kommer väl snart in nån som haft iPad och/eller iPhone i många år och kan hjälpa dig på traven där 🙂.
ja då är det så, datorn och iTunes. men som sagt du får snart hjälp av nån som vet hur man gör då 🙂.
är du säker på att du ska uppdatera då, och om jag får vara nyfiken - vad kommer det sig att du aldrig uppdaterat den förut? en del säger si och en del säger så, men det påstås iaf på sina håll att det kanske inte är så bra att uppgradera en äldre enhet som iPad 2 eller iPhone 4, eller att det iaf kan vara bra att avvakta lite. väl man har kört uppdateringen går det ju hursomhelst inte att backa.
Det går inte att uppdatera därför har jag inte gjort det, finns vissa spel som man måste ha ios5 för
oj, ja tyvärr går det inte att uppdatera till en mellanversion, utan det blir till den senaste. därför är det ju bäst att uppdatera regelbundet så man alltid har det senaste iOS:et den modellen kan - eller kanske snarare bör - ha, så man slipper hamna i den situationen att man måste välja mellan allt eller inget sas.
men då håller jag tummarna att det går att uppdatera bara du får en bra vägledning 🙂, och att din iPad inte blir seg eller konstig av uppdateringen.
Det är sant som kissidor säger.
Det jobbiga är ju att behöva koppla in i datorn… (SUCK)
äch jag skiter i det här det blev för krångligt
Kan du berätta vad det är för spel så kan jag hjälpa dig?
Ok
Hur gör man då? #16
#17: Uppgraderingen till iOS 7 från iOS 4 måste du göra via iTunes. Anslut iPhone till datorn, öppna iTunes och välj din enhet. Sen kan du göra uppdateringen därifrån. Glöm inte att Säkerhetskopiera först.