Apple har släppt iOS 7.0.3
Det är en hel del förbättringar. Välj Inställningar > Allmänt > Programuppdatering och läs om nyheterna
Den löser bland annat problem för en del som inte har kunnat skicka iMessagemeddelanden.
Jag håller på att uppdatera nu 🙂
/Désirée
Det verkar ha löst segheten från tidigare versioner av iOS 7. 🙂
ja det här känns mycket bättre 🙂
Det var många saker som de fixade vilket jag tyckte var bra. En del saker som till och med folk i allmänhet har klagat på har fixats också.
alla OS är väl lite småkassa i den första versionen de släpps, det som är speciellt här är ju att det når så många på en gång, så det blir mycket gny 🙂
Haha sant kissidor! Det är dock lite skillnad när man läser hur folk uppdaterar sina system. Apple-användare uppdaterar oftast sina enheter väldigt fort för att de tydligen litar på sina produkter och alltid vill ha det senaste. Rätta mig om jag har fel men det är den uppfattningen som jag får när jag läser på nätet.
nja, tror du inte det snarare är så enkelt att informationen om att en ny iOS-uppdatering finns tillgänglig får större genomslag just därför att den berör så många och alla på en gång? jag menar det står ju knappast i dagstidningarna om (bara som ett exempel) sony släpper en uppdatering till en eller ett par av sina telefoner eller hur?
eftersom både android och windows har flera tillverkare så är ju det enda som egentligen i princip någorlunda motsvarar en iOS-uppdatering inom androidvärlden den rena Version som går till nexusarna, och du kan nog ge dig sjutton på att alla nexusägare är minst lika mycket på hugget med att uppdatera som de engagerade iOS-användarna 😃. (och bägge systemen har ju också en massa användare som aldrig har uppdaterat sina enheter, för de gitter inte ta reda på hur man gör)
Kanske är det så. Blev tvungen dock att köpa några produkter (pages, numbers, keynote, garageband, iMovie och iPhoto) till min iMAC men nu är de på G ner så jag får nytta av dem från alla enheterna =) Så allt är inte gratis även hos Apple ;)
Nu funkar GP-appen igen 🙂
/Désirée