iPad-"rea" på Elgiganten
http://www.elgiganten.se/cms/s-u6asGQVpTPcAAAE9ZadqQ_nV
Jag har inte lyckats lista ut vilken Version som de säljer ut här, men det stod ios6 på dem, är det bara Ipad 3 då som avses i annonsen, och priset är det verkligen bra ?
Ingen som kan säga något om dem ? Vilken Version är det på dem 2,3 eller 4 ? Ser väldigt många har kikat på tråden..
Jag tycker inte jag ser några direkta rea-priser på dem. Det är normala priser men det finns billigare på andra ställen. T ex iPad 16 GB med Retina-skärm köpte jag för nästan ett år sen för 3990 kr och det är vad den kostar på elgiganten och "IPADMD513KSA" är en iPad 4 och inte 3.
Tack Jens !
Blä för ful rea :( bara för att få köpa och det låter billigt.. Försökt hitta info på Prisjakt, då är alla med retina skärmar 4:or ?
Även iPad 3 har retina.=) http://sv.wikipedia.org/wiki/Ipad#Ipad_.283:e_generationen.29
Har du en iPad idag eller är det så att du vill köpa en iPad?
Har ingen Ipad alls idag, barnen har en Samsung Tab 2, men tänkte kanske köpa något till mig själv, så jag har spanat lite på Ipads.. Vill ha något som svarar snabbt vid surf och klarar spela lite filmer ifrån tex svt osv utan att lagga…
Då är du inne på rätt spår. Jag har inget emot andra plattor men måste säga att idag så är iPad den bästa plattan, utan tvekan. Det kan många hålla med mig om som även är inbitna android-användare.
Du menar väl aldrig mig Jens ;-)? Men jo det är sant, du ska veta aristarcos att jag är en riktig Samsungtjej när det gäller telefoner och nog sjutton önskar jag att det hade funnits även en platta med Android som var tillräckligt bra för min ganska kräsna smak, men det gjorde det iaf inte fortfarande i våras så jag kastade in handduken och slog till på en iPad 4, och sen dröjde det inte länge innan det blev en till dottern med. Vi får båda lite spader på iOS ibland, men på det stora hela älskar vi våra iPads :-) Numera finns Sonys tablet z tex och snart Samsungs note 10.1 2 gen och nexus 10 2 gen som jag skulle tro håller måttet, men de är inte heller billigare än en iPad
#8 har spanat lite på Xperia Z Tablet, har nämligen en Xperia Z telefon.. men Xperia Z klarar jobbet då bra , ni som är mer insatta eller ?
Jag har ärligt talat inte testat den, men med utgångspunkt från dess hårdvara och recensionerna tror jag nog jag skulle vara nöjd med den. Men Samsungs tab-serie är ju mer eller mindre budgetplattor, konstigt nog. Med tanke på hur de sträcker sig till sitt yttersta med telefonerna menar jag. Note-serien är ju mer välpresterande, men den är ju lite nischad med sin penna och därför också ganska dyr. Dessutom tror jag inte jag skulle rekommendera en Samsung till nån som inte är beredd att mixtra lite med den för att mildra effekterna av blytunga touchwiz.
Kissidor, du kanske skulle nämna att du är en av dem som gillar Samsung när det gäller telefoner men att iPad som platta är för tillfället det bästa valet?
Jens har du läst #8 :-)?
#12 Näääe men nu såg jag det! Hahaha! =)