Ny reklam om nya iPad Air !
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ny tv-reklam om nya iPad Air!
Den körde de på presentationen i tisdags. 🙂
Jaha, gjorde dom det. Jag missade presentationen 😉
Det är inte för sent att se den. 😉
Det är sant. Kanske ska jag göra det imorgon för idag hinner jag inte. Ska iväg o köpa mig en ny iMac och sen tänkte jag köpa en HP 6520 så jag kan skriva ut från mobilen eller plattan eller iMacen trådlöst. 🙂
Mycket att fixa idag men skoj samtidigt 😉
Oj oj, vilken härlig helg du kommer att få. 🙂
Oh men Jens hade du inte en skrivare med airprint-stöd förut - då var det på tiden! Det är så sanslöst smidigt! Min funkar som smort även med telefonen fast jag kör Android där, fast då är det väl inte just airprinten som används. Tänka sig den tid då man hade varit tvungen att gå till datorn och böka för att tex skriva ut en pdf-bilaga från ett mail, oacceptabelt :-D!
Ja, jag förstår inte själv att jag har stått ut utan en sådan skrivare.
Jens jag är inte alls avis, inte ett smack! 😊
Ha en trevlig helg med dina nya leksaker 😃
/Désirée
Carbon Copy Cloner kanske.
Ärligt talat Niklas så vet jag inte och jag bryr mig om det men ville bara säga att jag 'tror' det finns något liknande. Time Machine är fantastisk. Tänkte mig en Time Capsule ganska snart men jag måste lära mig airprint. Idag i allt 'jobb' som jag håller på med så kunde jag inte få 'grepp' om airprint riktigt men det är nog bara min okunskap som inte är så bra för tillfället men tänker ge mig på det imorgon för den nya airprint-skrivaren är inte uppackad ännu. =)