iPad iFokus

iPad

Etikettövrigt
Läst 2893 ggr
lollolovee
1

iPad kraschar i Facebook

Min pappas iPad krashar när han går in på Facebook, appen alltså. Vi har inte testat någon annan app, och det blev inte bättre av att strta om den. Min bror har låst den, först 1, och sedan 5 minuter, tog sedan upp mot 300 kort och låste den i en kvart. Gjorde själv detta på min egen iPad, men inget som hände på min pappas iPad hände på min… Någon som vet vad som kan vara fel? Kan det vara att han har så lite batteri? ( han 9% jag 45%)

Niklas
0

Vilken iPad har ni? Vilken Version av iOS?

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Blåtummen
0

Efter att uppdaterat min iPad2 till iOS 7.0.3 har det hängt sig några gånger vilket det inte gjort på nästan 18mån. Använder inte appen på plattan utan bara mobilen men väldigt sällan. Kolla att programmen är uppdaterade.

lollolovee
0

Alla program är uppdaterade, vi båda har den senaste, iOS 7.03 och iPad 4. :)

[Jens]
0

Det är ett välkänt problem med Facebook dessa dagar men idag har jag hört att vissa har fått ner sin Facebook app men jag tänker inte prova det förrän nästa vecka ;)

Det hakade upp sig för mig också men det du kan göra är om du har gjort backup på din ipad via iTunes så koppla paddan till iTunes i datorn och återställ enbart Facebook 6.7 via programmet. Det fungerar för så gjorde jag.

lollolovee
1

Tack!

[THEfluffyRAT]
0

Facebooks app brukar alltid krascha för mig eller vara seg. Tror ärligt talat inte det har med ens surfplatta eller mobil att göra, det är en dålig app helt enkelt 😐 Men den har blivit lite bättre nu, men de uppdaterar den typ hela tiden.

DesK
1

För mig kraschade Facebooks app några gånger härom dagen på min iPad 4. Efter senaste uppdateringarna tuffar den på snällt och fint 🙂

/Désirée