iPad iFokus

iPad

Etikettinställningar
Läst 2877 ggr
[erikam]
1

Alla fönster stängs ner i iPad

Hej! Jag blir galen, ska försöka förklara bra vad mitt problem är. Streamar en del serier på nätet och använder då ipaden. När jag ska starta ett avsnitt så kommer det ju en del reklam som öppnas i nytt fönster. När jag ska stänga ner det fönstret så stängs allt ner, inklusive sidan där avsnittet är. Förut sattes fönstren bredvid varandra och jag kunde stänga ner reklamfönstren utan att fönstret med avsnittet stängdes ner. Nu byts liksom avsnittsfönstret ut mot reklamfönstret och när jag stänger ner det kommer jag till startsidan på min iPad där mina bokmärken finns. Vad är det för inställning jag ska ändra på, såhär var det ju inte förut? Tack för svar och hoppas ni förstår hur jag menar :)

[erikam]
0

Ingen som vet?

[Jens]
0

Jag vet inte riktigt vad det är du tittar på? Om man ser t ex en filmsnutt på aftonbladet så måste man se reklam först innan filmen. Stänger man ner det så stängs allt ner och det är så det ska vara.

[erikam]
0

#3 streamingsidor och jag förstår vad du menar med reklamen, men så är det inte på streamingsidor. Nu kommer det upp en flik med reklam och ersätter själva avsnittsfliken och det är inga filmklipp utan annonser på bet365 och alla vad de nu heter. Så ska man trycka ner den så trycks också mitt ursprungsfönster ner och jag kommer tillbaka till ipadens startsida.

[Jens]
1

Har du provat med en annan webläsare? Tänkte på om det har något med webläsaren att göra att den beter sig så som du beskriver.

[erikam]
2

#4 testade i en annan Webbläsare och det funkar som det ska nu, så enkelt var det visst så tack så mycket för tipset :)

[Jens]
1

🙂