iPad iFokus

iPad

Etikettövrigt
Läst 3268 ggr
Ljusa
0

Wifog för iPad

Jag tycker att wifog värkar jätte bra och skulle vilja ha det till min padda. Men jag har en mini (den äldre) och jag tycker inte den värkar gå att öppna? Så jag undrar om wifog inte kan användas till gammla ipad mini, tacksam för svar!! http://wifog.com

Or yet in wise old Ravenclaw, if you've a ready mind, Where those of wit and learning, Will always find their kind
- J.K. Rowling

Niklas
0

Det ser ut som om det borde fungera.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

[Jens]
0

Ja, jag läste lite om programmet och det verkar inte vara några hinder att använda det på en äldre mini.

Ljusa
0

Jag tycker inte heller att det värkar så men hur öppnar jag min mini?

Or yet in wise old Ravenclaw, if you've a ready mind, Where those of wit and learning, Will always find their kind
- J.K. Rowling

Niklas
0

Händer ingenting när du försöker öppna appen?

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Ljusa
0

Man måste ju sätta in kortet i paddan. Men jag kan inte öppna upp min ipad å sätta in kortet, jag tror inte den går att öppna

- J.K. Rowling

[kissidor]
0

men har du skaffat ett wifog-simkort då ljusa? annars tror jag nog inte ens man kan öppna appen

[kissidor]
0

ok, nu kom ditt inlägg in emellan medans jag skrev ljusa - så du har alltså skaffat sim-kortet. men om du inte hittar en liten springa där det ska skjutas in så måste jag nog fråga om du är helt säker på att det är en sån ipad mini du har, som tar sim-kort - så du inte har en med bara wifi

Ljusa
0

Är inte särskilt teknisk av mig och visste inte ens att det fans två olika sorter. Jag har inte beställt simkortet men jag hittar inte någonstans där man skulle kunna sätta in det så jag har nog fel variant av ipad mini :(

- J.K. Rowling

[kissidor]
0

då är det nog tyvärr så 😕