Nokia fortsätter att skämta med Apple
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det är många företag som skämtar med Apple för att visa att deras motsvarighet av surfplatta är bättre än en iPad. I videon som jag tycker är gullig så ser man en stackars tecknad hund som gärna vill leka i solen men att de som har iPad ställer sig gärna i skuggan … tssss! 😉
Då är det väll bara jag som inte har några problem att använda min iPad i solljus :P
Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning | Youtube
Samma här, jag har heller inte haft några problem med det.
söt video 🙂. jag är inte sugen på en windowsplatta, men om det stämmer att nokians skärm har bättre synbarhet i solljus än någon annan platta så är det ju sannerligen inget att fnysa åt i och för sig 🙂.
men "hånar"? du har väl inte tjyvläst aftonbladets ordlista jens 😉😃?
nope, om du tänker sajten som skriver om tekniska saker på aftonbladet så gillar jag inte sidan alls utan denna info är hämtad från macworld och jag valde ordet hånar själv. Kanske borde ha valt något annat.
Förlöjligar, spelar spratt, skämtar kanske hade varit bättre. Har ändrat texten till det bättre.
Heter det inte PRYL eller nåt sånt? Nåväl, de som skriver där är på barnstadiet hela tiden.
Nej jag tänkte på Aftonbladet allmänt, där orden hån, chock och rasar är så populära i rubrikerna att deras mening känns en aning urvattnad :-). Hån är för mig ett väldigt starkt ord :-)
Jag kan hålla med om deras ordval är så dålig och jag läser så sällan deras tidning och även expressen.
jo det är väl rätt mycket smörja i kvällstidningarna egentligen, men jag läser aftonbladet ändå bara för att det är bekvämt att läsa på nätet och med löpande uppdateringar.
apropå den där nokia-plattan förresten, det är ju inte ens windows 8 i den utan RT! sjukt failat som dottern skulle säga… men en mycket ljusstark och reflektionsfri skärm blir det onekligen guldstjärna för, om det stämmer. men ipad funkar ju bättre än det mesta i solljus också - dock inte så till den grad att det vore helt ointressant om det kunde bli ännu bättre 🙂
Konkurrens gillar jag men ännu kan jag inte se någon som brädar iPad, däremot ser jag vassa saker i mobil-sidan men nu har ju Apples ledare Tim Cook lovat många fina saker under 2014 så det blir spännande att se vad det kan bli. Jag tänker byta mobil under 2014 men vet dock inte vad det kommer att bli.
Det vore roligt att se en jämförelse mellan användbarheten utomhus. Säg gärna till om ni ser något test.