iPad iFokus

iPad

Etikettappar
Läst 1786 ggr
Candy123
0

Appar som inte behöver nät

Imorgon skall vi flyga och jag skulle behöva rips på en massa appar som inte behöver ha nät :)

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

Niklas
0

Vilken typ av appar vill du ha?

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

MagArne
1

Readly är min favoritapp just nu. Är som Spotify fast för tidningar/magasin. Går att ladda ner massor av tidningar offline. Ge mig din e-postadress så ska du få en invite med en månads full access gratis.

[Jens]
0

Ladda ner även en massa små spelappar så har du lite att sitta o leka med som du aldrig har tänkt att ha innan och då kanske man upptäcker något kul =)

Niklas
1

#2: Min motsvarande favorit är Ztory. När jag valde hade de mycket fler tidningar än Readly. Har du testat den?

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

[kissidor]
1

tack för tipset niklas, jag har readly och hade ingen aning om att det fanns en till med samma upplägg. testar ztory 14 dagar nu 🙂

MagArne
0

#4 Oj, den har jag missat helt. Den ska inspekteras noga när mitt abonnemang hos Readly går ut. Hoppade på en drive de hade med tre månader för kostnaden av två.

Candy123
0

Behöver lite vad som helst dessa appar har jag, temple run 1&2, cut the robe, sub way surf, fruit ninja, hill climp race, benji bananas Ursäktar för massa stavfel.

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓