Appar som inte behöver nät
Imorgon skall vi flyga och jag skulle behöva rips på en massa appar som inte behöver ha nät :)
🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂
😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓
Vilken typ av appar vill du ha?
Readly är min favoritapp just nu. Är som Spotify fast för tidningar/magasin. Går att ladda ner massor av tidningar offline. Ge mig din e-postadress så ska du få en invite med en månads full access gratis.
Ladda ner även en massa små spelappar så har du lite att sitta o leka med som du aldrig har tänkt att ha innan och då kanske man upptäcker något kul =)
#2: Min motsvarande favorit är Ztory. När jag valde hade de mycket fler tidningar än Readly. Har du testat den?
tack för tipset niklas, jag har readly och hade ingen aning om att det fanns en till med samma upplägg. testar ztory 14 dagar nu 🙂
#4 Oj, den har jag missat helt. Den ska inspekteras noga när mitt abonnemang hos Readly går ut. Hoppade på en drive de hade med tre månader för kostnaden av två.
Behöver lite vad som helst dessa appar har jag, temple run 1&2, cut the robe, sub way surf, fruit ninja, hill climp race, benji bananas Ursäktar för massa stavfel.
🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂
😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓