Hur laddar man ner gamecih
Finns det för iPhone eller iPad?
No music, no life😀🎤
Nej, men nåt liknande finns nog men bara om du jailbreakar den skulle jag förutsätta
Vad gör detta program egentligen? Läser att det står nånting om cheating hacker? Är det något som gör att man kan fuska i spel eller vad? Om det är något sånt så förstår jag inte varför man har det. Varför vill man fuska?
jag är ingen spelfantast så jag vet inte vad det främst används för. men det jag skulle kunna tänka mig som en skälig orsak till att vilja fuska är väl helt enkelt om man totalt kör fast på nån enstaka grej så man inte kan komma förbi den och spela alla de återstående nivåerna/banorna som man betalt för att ha roligt med.
Ja så kan man ju tänka för att inte få dåligt samvete ;)
Mja dåligt samvete är nog inte aktuellt Jens, jag tror du tänker på spel där man spelar mot ANDRA nu, inte spel där man spelar bara mot sig själv för nöjes skull och som sagt betalat för att ha roligt med alla banorna på ett spel men råkar fastna totalt på nåt och inte kommer vidare. INTE skulle ju jag tycka att det var nåt att ha dåligt samvete för iaf, jag vet inte riktigt hur man resonerar då. Men som sagt jag talar inte för det första inte i egen sak, och för det andra så vet jag inte hur detta oftast används. Detta var bara ett förslag på ett användningsområde som jag tyckte verkade rimligt, eftersom du frågade ;-)
Gamecih är att man kan fuska i spel och så kan man få mer pengar i spelet också men det är gratis.
No music, no life😀🎤