iPad iFokus

iPad

Etikettövrigt
Läst 9104 ggr
målle
0

Kastas ut ur appar/program i iOS 7.0.4

Hej! Som rubriken lyder har jag helt plötsligt fått problem med min älskade iPad! Det händer OFTA flera ggr när jag använder den, oavsett om det är facebook, internet eller ngn spelapp så kastas jag ut och hamnar på hemskärmen och får börja om från början igen! Detta har hänt ngn enstaka gång för ett bra tag sedan men nu sedan två-tre dagar tillbaka sker det flera gånger om dagen! Det känns lite som att iPaden inte riktigt hänger med och då "hakar" upp sig precis innan den flippar ur och stänger ner mig till hemskärmen… Jag har senaste iOS uppgraderingen eller vad det nu heter och alla appar jag har är även de uppdaterade…vad kan felet vara? Är min iPad uttröttad? :)

[ErikP]1
0

Brukar hända för mig också! Har aldrig listat ut vad problemet är

målle
0

Jag såg en annan användares inlägg med rubriken iOS 7.0.4 där han/hon frågade hur man tog bort använda appar, kolla in inlägget så fattar du nog vad jag menar. Jag har nu gjort som han som svare i inöägget, dvs tryckt två ggr på hemknappen och "slängt" använda appar. För som jag förstod det ligger de appar man använde "öppna" i bakgrunden typ och där samlas ju mkt ibland :) så nu ska jag se om den blivit bättre! :)

Niklas
0

iOS 7.0.4 är tyvärr rätt instabilt. Safari kraschar säkert 50 till 100 gånger per dag för mig och andra appar också emellanåt. Vi får se fram emot en uppdatering som löser det. Mars har det ryktats att iOS 7.1 ska komma. Lång väntan, men vi har inte mycket val.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning