Office word på ipad.
Jag laddade hem Word, men det är ju låst tills man köpt det. Jag är student så jag har inte råd att köpa det, något som vet hur man kan "fuska"? Hade gärna behövt det på min dator också för skolarbeten.
Instagram (storyof.cinnamon). ✍️
Kan du inte använda studentlicens?
Men det är fortfarande svindyrt ju :/
Jag vet inte vad det kostar men det är nog de alternativ som finns.
Måste du ha just Word? Det finns rätt många andra ordbehandlare för iPad.
Njae, men word är det enda jag hittar som håller sin form när man skickar dokumentet vidare och är lättast att ställa in som jag vill ha det. Har bl.a. pages och när det ska skickas vidare är det många som inte kan öppna :/
Jag skickar ofta iväg Pagesdokument som pdf. Då vet jag att de ser ut exakt likadant hos mottagaren som på min skärm.
Jo men skickar man pdf kan inte mottagaren ändra i dokumentet. :/ ingen jag har skickat till har kunnat öppna det som word. :/
Det som jag skickar till på jobbet kan läsa mina worddokument?? Jag skriver allt i pages så det ska inte vara några problem alls.
Om du har outlook kan du alltid använda Word online (gratis) på outlook.com. Har gjort det enstaka gånger och det enda som jag märkt är annorlunda är att alla typsnitt inte finns och kanske ytterligare några funktioner, men det funkar att använda ändå. De kallar det onedrive btw, du får fram det genom att trycka på outlook loggan högst upp i vänstra hörnet.
Office mobile är väl gratis?
Där har du word och excel.
https://itunes.apple.com/se/app/microsoft-office-mobile/id541164041?mt=8
Det ska fungera utan att det kostar något.
Ingen prenumeration på 365 behövs till denna.
Mja, du har delvis sant att det är gratis men det finns begränsningar i gratisversionen.
Det du kan göra med gratisversionen är:
• Öppna befintliga dokument via Onedrive, e-post eller tredjepartsprogram
• Granska dokument
• Kopiera innehåll från dokument
• Se kommentarer i dokument
• Dela dokument som en länk
• Sortera och filtrera tabeller i Excel