iPad iFokus

iPad

Etikett: övrigt
Läst 2150 ggr
[oroligkaninägare]
0

iPad börjar dra lite mer batteri på så få dagar

Har märkt att min padda drar mer batteri men hur ska jag hitta vilka appar som drar batteriet sen spelar jag även musik via en trådlös högtalare.

Niklas
0

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Zabbio
0

Provat att ladda med annan Laddare?
Kan inget om paddor men det är rätt vanligt att mobiler börjar ladda ur fortare och sen ladda långsammare efter ett tag, och att det då är laddaren som är sliten och inte ger tillräckligt/rätt ström. Vet inte hur det fungerade, men hade det problemet med min mobil - först drog den mrer än vanligt oc efter ett tag laddade den dåligt/långsamt. . Fabriksåterställde och tog bort appar osv, vilket hjälpte lite, men när jag testade en ny Laddare blev det som en helt ny telefon :)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

[oroligkaninägare]
0

Laddad 100 vid kl 10 då jag klev upp ;) började använda den sen igår laddad då med. Sen nu 97 %

[oroligkaninägare]
0

Ägt den sen lördags

[Ellabella347]
0

Har du kollat ljusstyrkan? Den drar ganska mycket, det var mitt fel när min ipad drog mycket

[oroligkaninägare]
0

Tack för tipset :)

Niklas
0

#3: Välj Inställningar > Allmänt > Användning och titta under rubriken "Tid sedan full uppladdning". Vad står det där? Hur många procent batteri har den kvar?

[oroligkaninägare]
0

Den var låg undra om det är det lilla problemet appar så som Skype och Facebook som drar mycket batteri mycket appar har jag varken på iPad eller iPhonen har dom viktigaste så som bank id, Swedbank, Eniro , hitta plus youtube

Niklas
0

Vad var låg?

[oroligkaninägare]
0

Skärmsläckaren