Äntligen hittat skydd till iPad
Jag har letat som en ståle efter en magnetisk framsida så den kan stå och stängs atomatiskt av äntligen hittade jag det på clas Ohlsson. Ett äkta sådant med är noga vett ni ;)
Har du frågat efter det här tidigare för det är väldigt vanligt på marknaden? Kul att du hittade det du ville ha för det är kanske inte alla som gör.
Nä aa jag såg det första gången när min svenska lärare tog upp hans iPad mini sen när klassen fick två ipads ;)
Aha.. kul att du hittade en som du gillar. Själv har jag ett skydd som passar mig och har den endast på när jag är ute och reser.
Aa smart :) Jag hade ett silikon fodral och ett ställ men nä det var jobbigt ;)
http://www.elgiganten.se/product/datorer-tillbehor/tillbehor-surfplatta/SLIPAD12X/sandstrom-fodral-till-ipad-svart-lader Denna har jag och den är alltid på.
Nyfiken i en strut undrar vad det heter som du hittade!
0#, du kanske kan länka till fodralet du köpte som ett tips till andra om du är nöjd med ditt köp 🙂?
#6, ett sådant hade jag och var länge mycket nöjd med det, men sen lossnade magneterna och började fara runt innanför tyget, och då fungerade det naturligtvis inte som det skulle sen.
#8 Det gick inte att sprätta upp sömmen och limma fast magneterna igen?
Detta fodral köpte jag till min padda dock inte för air men för ipad 2,3,4 www.clasohlson.com/se/Skärmskydd-för-iPad-Air,-Apple-Smart-Cover/Pr386010000 Är super nöjd med det älskar det faktiskt värt var ända öre jag först såg det på min svenska/ engelska lärares iPad mini och även skolans iPad :) Ä
#9, det tror jag det hade gjort, funderade på det men så kom det ett kampanjpris från dustin just då på ett tangentbordsfodral så då slog jag till på det. tycker ju dock inte att man ska behöva sprätta upp sömmarna och limma efter ett halvår…
#10, jaså var det ett vanligt apple smart cover du köpte - då hade du otur om du hade problem med att hitta det, de brukar inte vara svåra att få tag i
Jag fattade inte vart dom fans ;)
oki, nåja, slutet gott allting gott 🙂
Sant de :)
#12 nä bättre att lämna tillbaka det och få ett nytt på garantin .
Nu tog jag även på mitt vanliga fodral och klippte till hållet för den andra :) Skadade kanten på paddan suck för mej ;)