ja det är ett måste när man jobbar i en bransch som tänker i veckor 🙂.
Jag har verkligen velat ha denna funktion i telefonen länge. Nu skriver jag visserligen vecka.nu i webbläsaren så kommer det upp men kan vara bra att slippa det i framtiden och se det direkt i kalendern.
mm, jag använder googles kalender och där finns det ju - men det är faktiskt rätt förvånande att det inte finns i alla kalendrar. när jag sitter på jobbet vid datorn med outlooks kalender till exempel så får jag plocka upp telefonen och kolla veckonumren för att kunna orientera mig 🤔. planerar inte de flesta arbetsplatser och skolor i veckor? och är det bara här i sverige vi gör det eller varför är det inte en självklarhet att veckonumren visas?
Ja, jag är lika förvånad och irriterad som du! Det är alltid så att någon säger på jobbet t ex tisdagen i vecka 35. Man tar upp telefonen och blir vansinnig för man vet inte vad människan pratar om för vecka =)
Vart hittar man den funktionen?
Är det inte så att exempelvis amerikaner och stora delar av resten av världen inte använder veckonummer?
ja det är det man funderar på eftersom det är som det är 🤔
Jasså det är så det ligger till? Hade ingen aning om att de inte använde sig utav det.