Planerar du att köpa ny iPad så avvakta !
bra 🙂. jag har äntligen fått sambon att ta med tång i en surfplatta 🥳 (det har inte funkat med utdelningen av morgontidningen så han funderade motvilligt på att börja läsa den som e-tidning istället, och jag var inte sen med att vara behjälplig och låna ut, allt för den goda sakens skull 😇), så nu känns det som att min iPad 4 har lämnat min ägo
Hahaha, men jag tror säkerligen att din sambo kommer älska surfplattan efter en tid.
Det ska bli intressant vad de kommer med när det gäller nya iPad Air och jag tror inte det blir större skärm utan enbart bättre prestanda, kamera m.m. och då tror jag att jag kommer avvakta mitt köp och vänta tills nästa år för jag är fortfarande ganska så nöjd med den jag har.
jo det är ju det jag misstänker också, det ska ju vara så konservativt och motsträvigt i början bara - det var likadant med smartphone men idag tror jag knappast han skulle vilja gå tillbaks till sin gamla hajfena 😃. men det är därför jag velat vara hjälpsam och putta honom lite i rätt riktning 😈.
ja jag vet inte hur jag gör isf, jag har ju två plattor kvar nu då + att jag är väldigt nöjd med min laptop och använder den mer än jag använt någon dator förut, och tycker oftare än förut att det är mödan värt att dra igång den istället för att bara ta en platta. men ändå skulle jag vilja ha en till platta också och en ny iPad är en av de två starkaste kandidaterna. men om 12-tummaren inte kommer nu eller om den är exceptionellt mycket dyrare än den vanliga så vet jag inte hur jag kommer att göra 🤔. det beror väl lite på hur blåst av stolen man blir av vad den nya har att erbjuda.
Ja, jag tror säkerligen det kommer blir stora nyheter ändå med tanke på iPhone 6/6+. Det många har saknat är ändå en blixt i paddan och jag förstår inte varför de utesluter en så viktig sak.
Sedan måste det på något sätt bli förändringar i prestanda för hälsobiten verkar vara en ny viktig sak som Apple kommer med och då ska den även fungera bra i paddan också.
Tror du att det kommer en ny iPad mini i oktober? Alla rykten jag har läst säger nästa år.
Ja, jag tror det kommer även en ny ipad mini.
Jag håller tummarna för det då.