Leo's Fortune - bästa spelet 2014
Årets spel sägs vara Leo's Fortune och det kan jag inte uttala mig eftersom jag sällan spelar spel men jag kan säga att det är ett riktigt bra spel! Jag älskar spelet och är på bana 18 av 19 för tillfället. Rekommenderar alla att prova spelet :) http://www.leosfortune.com
Okej, det visade sig att det inte var bara 19 banor utan nu är jag på bana 20 =)
sådärja, nu har jag fixat alla banorna.. det är såå kul så jag kommer köra om hela spelet igen =)
såg trailern på din länk och tänkte att det skulle absolut kunna vara nåt för dottern, gick in för att titta och såg att jag redan hade köpt det till min lillplatta 😃 - men inte kommit mig för att testa det än 😊. skickade det till hennes platta nu, tror det passar henne bättre än mig 🙂
Men prova gärna själv kissidor! Det är riktigt skoj och får mig tänka lite på Donkey Kong som jag spelade när jag var väldigt ung ;)
ja jag ska iaf prova jens 🙂, men det är det att jag är så genomusel på alla typer av spel som kräver det minsta lilla av snabbhet och koordination 😞. tacka vet jag hayday 😉😃! nej men nåt strategi/simulationsspel med bra omdömen ska jag nog leta upp, såna där som man spelade som brädspel med viss framgång förr i världen 🙂
Låter som jag själv när du säger snabbhet och koordination. Det finns så många avancerade spel som jag inte skulle klara av men att en 7-åring spelar bättre än jag själv men detta spel är annorlunda och man lär sig för det är ytterst få rörelser man behöver kunna.
ok, det låter lovande - då ska jag prova 🙂