iPad iFokus

iPad

Etikettövrigt
Läst 1903 ggr
Niklas
0

Apple Watch presenteras 19.00 i kväll

Se evenemanget live här: http://www.apple.com/live/ Tänker du se det?

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

[Jens]
0

Förra gången tyckte jag det var sisådär så jag hoppar över denna gång eller rättare sagt så var det många fina nyheter men sändningen i sig är så amerikanskt på något sätt. Vet inte hur jag ska förklara det bättre? Apple Watch är inte något för mig. Kanske skulle jag titta på det bara för Macbbok skull.

adress
0

Apple Watch kombinerat med ngn av dom nyare hörapparaterna som implementerat iPhone vore toppen att prova. I Sverige finns ett par tillverkare representerade - i USA många fler. Dom som har dom i kombination med iPhone är mycket nöjda. Allt är ju trådlöst med energisnål bluetooth teknik. Med Apple Watch tar man ytterligare ett steg i den kombinationen. Det är bla det som gör att jag förmodligen skaffar en Apple Watch - när dom kommer till Sverige . Tyvärr får vi nog vänta till juni på det. Under tiden är det iPhone 6 och ComPilot som gäller för mig dagligen - när jag använder mobil - hemtelefon och tittar på TV i första hand.

Människan är en konstig växt. Roten uppåt - och blana neråt.
Mac användare sedan 1985 - alla varianter av Apple.
Ha en bra dag. Bosse

Niklas
0

Tror du att Apple Watch kommer till Sverige så tidigt som i juni? Jag tror det dröjer till i höst som när de lanserade iPad. De har så svårt att leverera redan nu.

adress
0

@Niklas Tror produktionen kommit ikapp nu enligt olika media. När  WWDC går av stapeln 8 juni tror jag beskedet blir " Nu släpper vi  Watch i ytterligare 12 länder - där ibland nordiska länderna ". Sedan kommer det mest att handla om iPad för proffs och ny ATV - bla. Hoppas och tror i alla fall.

Ha en bra dag. Bosse

adress
0

Får man ha ett önskemål - skulle det vara att slå ihop  Watch trådarna till en enda - så länge. Vore bra att få det samlat. Lite mer info om " apple hörapparater" som bör bli toppen till  Watch https://www.apple.com/se/accessibility/ios/hearing-aids/

Ha en bra dag. Bosse

adress
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår kom första uppdateringen till  Watch - och nu finns svenska också. Underlättar alltid lite. Min kommer i morgon em - förhoppningsvis.

Ha en bra dag. Bosse

adress
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag skall jag börja med synkningen mellan  Watch och iPhone. Båda har legat på laddning under natten - och är redo.

Ha en bra dag. Bosse

Niklas
0

Kul!