Apple Watch till fler länder i juni
Apple vill lansera Apple Watch i fler länder i slutet av juni. Vilka länder har de inte sagt något om.
😃
Inga länder - ännu. Bara rykten. Skall man dra en parallell till släppet av iPhone6 så lär nordiska länderna inkl Sverige vara med i den omgången. Väldigt många av mina bekanta har redan köpt Watch från USA - England och Tyskland. Mycket nöjda - men jag avvaktar till släppet i Sverige - och kanske lev i augusti…… Vill inte blanda språk/funktioner mellan svenska och engelska.
Människan är en konstig växt. Roten uppåt - och blana neråt.
Mac användare sedan 1985 - alla varianter av Apple.
Ha en bra dag. Bosse
Apple verkar ändrat på alla spelregler - när gäller släpp av produkter i olika länder. Enligt detta meddelande - verkar snarare juli/augusti vara troligt i Sverige - tidigast. http://www.apple.com/pr/library/2015/06/04Apple-Watch-Arrives-in-Seven-More-Countries-June-26.html Kanske var lika bra att man gick utanför gränsen - och köpte ett exemplar. I och med senaste uppdateringen har den ju svenska som språkval också. Ha en bra och solig helg alla.
Ha en bra dag. Bosse
Det kan ju bli som med iPad, som vi fick i slutet av året.
Bra nyheter till Watch OS2. Kunna svara på mail direkt via Siri. Nya motiv som klockbakgrund Nattläge - där knapparna fungerar som av och snooze . Flera 3:e partsappar som inte är beroende av iPhone. Det var några som,jag kommer på just nu. Det var fler nyheter …… ⌚️ Nu har jag beställt ett armband att variera mot metallänken.
Ha en bra dag. Bosse
Jag vill också ha en. 🙂