iPad iFokus

iPad

Etikettios-ipados
Läst 1668 ggr
Niklas
0

Nu kan du testa iOS 9

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Apple har släppt första publika beta-versionen av iOS 9. Vill du prova den i din iPad eller iPhone kan du registrera dig som beta-testare på Apples webbplats: https://beta.apple.com/ Glöm inte att Säkerhetskopiera till iTunes först.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

[Jens]
0

Jag har installerat OS X El Capitan Beta och iOS 9 Beta på alla enheterna jag har hemma 🙂

adress
0

Hört att den är väldigt buggig. I och för sig en Beta - men i alla fall. Jag avvaktar och förlitar mig på er och andra. Väntar till i höst. Har en bekant som är med och betatestar kommande OS till  Watch . Nu har han fått problem - och den går inte att gradera ned. Måste skickas till Apple - och det gäller inte Sverige. Som tur var det hans sportmodell - han har en stål också . 🌝

Människan är en konstig växt. Roten uppåt - och blana neråt.
Mac användare sedan 1985 - alla varianter av Apple.
Ha en bra dag. Bosse

[Jens]
0

Nu har jag kört en hel dag och upplever buggar på både iOS och OS X men det är inte så hemskt som det låter. När iOS 8.0 kom så var jag än mer vansinnig än dessa buggar jag upplever nu. Så jag tänker inte nedgradera mig men har forfarande frågor som jag inte har fått svar på som skulle funka i t ex OS X .

Niklas
0

Min kraschar emellanåt och vissa appar fungerar inte alls. Inte tillräckligt för att jag ska nedgradera än dock.

[Jens]
0

Jag hade en app som jag använder otroligt mycket. Tror nog att det är den som jag använder mest av allt (Spades Pro från Optime Software LLC) och den var sååå seg men efter att ha tagit bort den och installerat den igen så funkade det bra.. 

Pjuuuuh ! 🙂

[Jens]
0

Näääe, jag gav upp ! Det blev för mycket buggar helt enkelt och det som var droppen var att Pixelmator inte funkade som det skulle på min iMac men på macbook air funkade den bra men jag kan inte vara utan Pixelmator så jag återgick till 10.10.4 på datorerna och till 8.4 på plattorna och telefonerna.

Niklas
0

Hur gjorde du med datat du förlorade när du nedgraderade? Det du hade skapat i betan efter att du gjorde iTunes-kopian före uppgraderingen.

[Jens]
0

#7 Det var så lite Niklas så det blev jag inte orolig över. Det enda som jag förlorade var några SMS-konversationer. Bilder, anteckningar förlorade jag inte.