Apple bekräftar nu sitt event den 9 september
Boka kvällen den 9 september klockan 19.00 då bland annat den nya iPhone-modellerna kommer att visas upp.
det blir självklart intressant 🙂 - jag orkar inte följa själva eventet dock, det gör jag aldrig oavsett tillverkare - de brukar vara så långtråkigt skrytsamma allihopa. men man kan ju lägga datumet på minnet och hålla koll på tech-sidorna lite senare på kvällen och ta del av själva fakta 🙂.
men det blir ju inga iPad-nyheter nu dock, förutsätter jag
Nej, det verkar som de skjuter upp med nya iPad. Jag tycker också events är tråkiga men jag brukar 'lyssna' dock och hör jag något intressant så kollar jag in det men annars struntar jag i det.
En ny iPad PRO är det jag önskar mest. Kanske kommer senare under hösten - oktober /november. Eller också " one more thing"…….
Människan är en konstig växt. Roten uppåt - och blana neråt.
Mac användare sedan 1985 - alla varianter av Apple.
Ha en bra dag. Bosse
det är den jag är nyfiken på också, det är ju bara så himla muffigt med 12"-skärm ❤️. men man vet ju inte mycket mer än så om den så frågan är verkligen hur mycket den bara liknar en uppförstorad vanlig iPad eller om det är nåt slags hybrid som skiljer sig ganska mycket från iPad.
fast nya apple tv blir ju också intressant att få veta mer om
Nu verkar det som det kommer en iPad Pro i alla fall. Förbokning i oktober med leverans i november. Kan kompletteras med penna . Nu är det bara priset som gäller. Med nuvarande växelkurs………💰
Ha en bra dag. Bosse
alla läst denna?
Nu är ATV på och väntar bara att klockan skall bli 19:00. Som vanligt har Apple lagt upp eventet på första sidan. Numer fungerar det dessutom perfekt.
Ha en bra dag. Bosse