Video visar iPad Pro
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag skulle absolut kunna se mig använda den där, men jag kan inte tänka mig att vara utan iPad mini så till dess att jag inte behöver någon bärbar dator alls får det nog vara.
Använder iPad Air idag - och skulle gärna ha en större skärm. Framförallt eftersom jag använder min iMac mindre numera. Sedan är det en prisfråga förstås. Skall man dessutom byta iPhone - blir det mycket. Kanske får man välja ena eller andra.
Människan är en konstig växt. Roten uppåt - och blana neråt.
Mac användare sedan 1985 - alla varianter av Apple.
Ha en bra dag. Bosse
Jag har lite svårt att se att jag har nytta av iPad Pro utan skulle jag köpa något nytt så skulle det bli en ny macbook.
laptopar har jag så jag klarar mig för överskådlig framtid - men en såhär stor platta vore kalas för mig som ser dåligt och som använder plattor jättemycket. har varit ute efter en runt 12" i flera år, så för mig ska det nog mycket till om det inte ska bli ett köp.
köper eventuellt pennan också vad det lider, för det är riktigt smutt att ha - man får om inte annat mindre ont i armen om man petar mycket på plattan. men tyvärr tycker jag de kunde ha löst det betydligt bättre med pennan därav har jag inte bestämt mig ang den. inget fäste - dvs den tigger och ber om att bli borttappad. och 1 timmes batteritid, och så ska man stoppa i den så den petar rakt ut från lightningporten och är sjukt mycket i vägen. det förvånar mig lite faktiskt - det är ju det som är apples grej annars som jag ser det att när de väl kommer med nåt så har de tänkt igenom det ordentligt och implementerat det på ett bra sätt - det kanske visar sig framöver att det funkar bättre än det låter med pennan, men det verkar tyvärr inte särskilt lovande tycker jag.