iOS 9 släpps nästa vecka
Apple har berättat att man släpper iOS 9 2015-09-16. Som vanligt blir det mycket nytt. Jag hoppas att möjligheten att visa två appar samtidigt även kommer att finnas i iPad mini.
Nu börjar verkligen uppdateringar på olika appar ramla in i AppStore. Bara nu på morgonen 8 stycken. Alla för det nya iOS 9. Utvecklarna är på bettet idag. Hoppas på minimum av krångel med uppdateringen ikväll. Men det brukar inte vara ngt problem - om bara minnet i telefonen är tillräckligt vid tillfället. Jag har 18 GB ledigt så det är lugnt.
Människan är en konstig växt. Roten uppåt - och blana neråt.
Mac användare sedan 1985 - alla varianter av Apple.
Ha en bra dag. Bosse
Jag hade ett gäng igår kväll och 21 till i morse. 🙂
Ingen uppdatering syns till här än.
Irriterande. Och iTunes på datorn hittar ingen uppdatering.
är det en bra idé att uppdatera en iPad 4 tror ni, eller ska man avvakta?
Jag skulle avvakta ett tag till för det har varit strul med äldre modeller vid uppdatering.
jo den börjar väl komma till det fallrepet nu gammelpaddan - den känns ju inte särskilt fräsch kan jag ju säga 😛. får ju använda den nu när min primära platta är på verkstad, och det känns nästan smått plågsamt när man hunnit skämma bort sig med så mycket nyare och bättre. tänker på de som köpte en NY iPad 2 det året som iPad air släpptes och undrar hur kul det kan vara 🤔. fast har man inte provat nåt nyare så lider man kanske inte av det på samma sätt iofs. (och samtidigt är det i rättvisans namn vissa grejer som funkar finfint fortfarande också.)
Men samtidigt så tror jag att du skulle lösa det om det skulle strula vid uppdatering kissidor så kör på.
ah, du tänker på det där att det har hängt sig och så vid själva uppdateringen - jag tänkte mer på hur det blir efteråt
#6: Jag uppdaterade en iPad 3 direkt och den har inte råkat ut för några problem.
oki, tack för det - då kör jag ikväll 🙂