iPad iFokus

iPad

Etikettövrigt
Läst 2302 ggr
linneakaangas
0

Rykte om iPad Mini 2?

Någon som vet något rykte om iPad Mini 2 när den ska komma ut? :) Tänkte köpa en iPad Mini, men är det värt när en nyare verision ska komma av den? :D

[Jens]
0

Jag försöker hålla mig uppdaterad av nyheter. Det är klart att rykten finns att det ska komma en ny ipad och ipad mini men det är ju en självklarhet. Inte var att de som är idag är dåliga på ngt vis utan för att utvecklingen går framåt. Nej, jag kan inte säga när de skulle komma men skulle gissningsvis säga november.

[kissidor]
0

jag tycker personligen inte att det är vettigt att vänta så länge för att få nästa nyhet, för tänker man så blir man aldrig färdig att köpa nåt nytt, nästa nyhet väntar ju alltid runt hörnet (även om detta gäller i lite mindre utsträckning för iOS än för android som har flera tillverkare som släpper nytt oberoende av varandra) men är man en sån person som alltid vill ha det senaste och är beredd att låta det kosta lite extra så är ju ett vettigt alternativ att köpa det nyaste som finns just nu, sälja det nästa gång det kommer nåt nytt och köpa det senaste igen. en iOS-enhet är ju alltid säljbar till ett för säljaren anständigt pris tror jag?

linneakaangas
0

Många verkar klaga på att iPad Mini inte har retina skärm, men jag har aldrig haft en produkt av Apple så jag borde inte märka någon skillnad. :)

Niklas
0

Jag läste just att Apple har minskat sina order av iPad mini. Det spekuleras i att det beror på att nästa modell är på gång. I så fall kanske det är under sommaren.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

[Jens]
0

jag har både ipad senaste stora modell och ipad mini och har svårt att se att det är skillnad på kvaliten på skärmen.

linneakaangas
0

#5 Okej :D

Niklas
0

#6: Du kan ju gå till exempelvis en Apple-butik och lägga en iPad mini och en stor med retinaskärm bredvid varandra och jämföra kvalitén.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

linneakaangas
0

#7 Fast för mig spelar det nog ingen roll med skärm kalitén. :D Tack för era svar!