iPad iFokus

iPad

Etikettappar
Läst 6166 ggr
[kissidor]
1

Bästa webbläsaren för iPad?

jag tycker faktiskt safari är lite seg tyvärr, man märker i vart fall av det tex här inne på iFokus i långa trådar med många bilder, och även tex på Aftonbladet. jag vill att det ska gå som *frrrrrrt* bara när jag scrollar :) och det gör det sannerligen inte! eftersom safari ändå är lite seg så har jag använt chrome som är lika seg den men då är det ju ändå smutt med de funktioner den har som tex Google direkt i adressfältet, och så att den synkar bokmärkena med datorn eftersom jag har chrome där. men om jag vill ha en riktigt SNABB Webbläsare, vilken ska jag använda då?

[Jens]
1

Märkligt att du tycker Chrome är seg för jag tycker den är snabbast utav alla. Safari är lite segare men inget som jag hakar upp mig på men jag använder gärna Chrome för att jag har mycket kopplat till min Gmail-konto. 

Jag tycker verkligen att Chrome är den snabbaste webbbläsaren till iPad så jag kan inte komma på något bättre men funderar samtidigt vad det är som gör din så seg. Hmm? Kanske vore Opera något för dig?

Har hittat en sajt där de testar olika webläsare för iOS:

Which Browser should you be running on your iPad and iPhone?

[kissidor]
2

mja jag är van vid att det går snabbare bara. men nu när jag läst artikeln du länkade till inser jag att det är orealistiskt att förvänta sig att hitta en snabbare för iPad, om inte möjligen då en med sån där proxy-lösning som opera mini. jag får kolla upp det, tack för länken, mycket intressant läsning. men annars har jag som du nytta av funktionaliteten i chrome så den kanske är det bästa alternativet för iPad ändå.

DesK
0

För mig funkar Safari kanonbra! 🙂 Lustigt att det kan vara så olika 🤔

/Désirée

Niklas
0

#0: Du kan söka från adressfältet i Safari för iPad också.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Niklas
1

Glöm det där sista. Jag yrar.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning